Te Amo..Alif..


Stay di Terengganu, 2 hari 1 malam. Memang best. Tempat menarik. Buahati bawa ke Besut. Apa entah nama tempat tu , lupa. Tapi memang cantik. Tapi sayang, 2 hari pergi tu asyik hujan je. Tak la lebat sangat, tapi basah la kan. So tak berapa nak boleh berjalan sangat, errr ye ke? Hahaha. Bestnya. Rasa macam nak ulang semula je. Haih. Tak puas jumpa. 2 hari rasa macam kejap je. Entah bila dapat pergi lagi tak tahu la. Hmph! Takpe, nanti ada rezeki boleh pergi lagi. Hoooyeahh. ;]]

Sekarang dah masuk tahun 2010. Umur pun dah bertambah setahun. Hehehe, rasa macam dah tua je, ngee. Tunggu lagi 2,3 tahun, pastu hehehe pastu nak kahwin. Hehehe. Rasa macam tak sabar je nak bersama dengan orang yang paling I sayang. Memang tak akan jumpa lagi dengan lelaki yang melayan I macam err...tak la macam menatang minyak yang penuh kan, cuma, ye lah lelaki yang ambil berat diri I lebih dari I sendiri. Memang tak akan jumpa, dan tak nak jumpa pun selain dari dia.

Tak tahu nak cakap macamana, tapi sayang betul lah dengan dia. Jujurnya, ciri-ciri lelaki idaman I tak ada pun pada dia. Kecuali 1, dia kelakar, boleh buat I ketawa sampai keluar-keluar airmata, dan susah nak jumpa dengan lelaki yang boleh terima diri I yang serba kekurangan ni. I don't care, lambat ke cepat ke, I tetap nak dia. Dia je! Dan dialah lelaki pertama yang membuatkan I betul-betul tak sabar nak melangkah ke alam heheheh..kahwin! Hooyeahh.

Tapi masalah masih tak selesai lagi. I tak tahu nak buat apa selain dari berdoa dan berharap semoga Allah memakbulkan doa hambanya ini. Hmphh. Okay, tamahu mengeluh-mengeluh, tamahu tamahu.. Hidup perlu diteruskan. Hoooyeahh.

, ,

4 comment:

cik EPAL said...

yee..hidup perlu diteruskan...

eh! saya tidak di link di sini ea?? :)

cik eykameow :) said...

nurul. nmpk nurul bahagia sgt dgn org tersayang :)
bagus la dpt laki mcm tu. untung sgtt. smoge cepat kahwin ye..hehe

comel !

sarahunny said...

semoga diperjodohkan. amin :) hee.. happy je baca

deusXmachina® said...

berdoa n bertawakal serta usaha...
pasti akan selesai masalah