Sebab Awak kan KAKAK...Huh..

Semalam I memang rasa kecewa dan sedih sangat. Kadang-kadang I tak faham dengan manusia yang fikir hanya dia seorang saja yang punya hati dan perasaan yang perlu dijaga. I tak ada? Kalau ada pun, jaga sendiri tak perlu nak orang lain jagakan. What the F? Errr macam kasar sangat bunyinya ye tak? Okay tukar. What the FISH?! This is better, hehh.

Soalan : Saya sabar dengan awak, sebab apa?
Jawapan : Seperti tajuk diatas.

Soalan : Saya minta maaf dengan awak, sebab apa?
Jawapan : Seperti tajuk diatas.

Soalan : Saya sabar dengan perangai awak yang kejap naik kejap turun, sebab apa?
Jawapan : Seperti tajuk diatas.

Soalan : Saya dah malas nak ambil tahu tentang awak lagi, sebab apa?
Jawapan : Sebab saya malas nak buat hati saya sakit dengan sikap dan perangai awak yang tak pernah nak hargai kesabaran saya dengan sikap dan tingkah laku awak. (panjang pulak hehh)

Jujur saya cakap, SAYA KECEWA DENGAN AWAK. Awak ingat lagi kata-kata yang saya lafazkan ini sebelum awak pergi? Hati saya ni rasa macam dihiris awak tahu tak. Awak langsung tak pandang saya. Awak pergi macam tu je. Ya Allah. Kecewa la rasa hati ni. Kecewa yang teramat sangat. Saya adik yang KONONNYA paling awak sayang, awak sendiri yang cakap pada saya dan kawan-kawan awak, tapi awak layan saya macam ni?

Cukuplah wahai kakak. Awak tetap kakak saya sampai bila-bila sebab tak ada siapa yang boleh nafikan kita keluar dari perut wanita yang sama. Tapi 1 saya nak bagitahu awak, saya tak yakin lepas ni hubungan kita akan jadi macam dulu lagi. Sebab kali ni awak betul-betul tinggalkan luka yang dalam bila awak pergi pagi tu...

p/s : Khamis malam Jumaat nak gerak ke terengganu berjumpa dengan buah hati. Ahhh, hampir sebulan tak jumpa. Damn! I miss him so much. Huha..

3 comment:

applesakura said...

jadi kakak sayer nk? hehe

ahmad said...

jiran aku ada budak kecik...nak jadi kakak budak tu...hehehe

cik EPAL said...

jumpa buah hati tuuu :)