Road Tour.

Huh? Kenapa tajuk mcm tu ya? Tak tahu!

Dia ada kat luar, I ada kat dalam. Macam pelik. Tadi terlena kot. Kejap je, dalam 5 minit. Tengok2, dia dah tak ada. Hmph. Sebenarnya I pun tak tahu/faham.

Esok gerak ke Terengganu. 1st time pergi sana. Macam excited dan tak sabar nak jumpa kaka I. Tak sabar nak tengok laut. Wawaaa. I tumpang Dia je. Maklumlah, tak mampu lagi nak beli kereta sendiri. Sekarang ni pun menumpang juga. Menumpang kasih. Selagi Dia ada rasa sayang lah. Kalau dah tak ada nanti, I kena faham sendiri la kot. Hey, kenapa cakap macam ni? Hmph. Tak tahu! Sorry.

Esok mungkin bertolak awal. Lepas Subuh kot. Hmph. Doakan I selamat pergi dan balik ya! Oh ya. Balik dari sana, I naik bas je. Sebab Dia memang dah tak balik sini lagi. Lupa ke?!

Walau apa pun jadi, I tahu I dah cuba sedaya upaya ( sedaya upaya la sangat ) untuk bersama dengan dia. Walau apa pun yang jadi lepas ni, I akan cuba terima dan anggap ini ketentuan takdir. Walaupun I tahu, I memang tak kuat untuk menghadapi kehilangan lagi.

Till then.

1 comment:

cik eykameow :) said...

kehilangan tu pahit sgt kan? mcm kopi . eww. hey hey, hv a nice day tOo! :) tkcare tau nnti....