Lagu Ini Ditujukan Kepada....


Dewa - Satu

Aku ini adalah dirimu
Cinta ini adalah cintamu
Aku ini adalah dirimu
Jiwa ini adalah jiwamu
Rindu ini adalah rindumu
Darah ini adalah darahmu

Tak ada yang lain selain dirimu
Yang selalu ku puja
Ku sebut namamu di setiap hembusan nafasku
Ku sebut namamu, ku sebut namamu

Dengan tanganmu aku menyentuh
Dengan kakimu aku berjalan
Dengan matamu aku memandang
Dengan telingamu aku mendengar
Dengan lidahmu aku bicara
Dengan hatimu aku merasa


Rajin sgt ah ni ann sampai 2x post entry sehari hehhh. Sesekali pe salahnya annn. ;)

Ahhh, suka gila ahh lagu ni. Rasa cm nak tujukan kepada Mohd Hafiz je, hehehhee ape maknanya itu yee?? Tade makna pape pun, dia bukan pakwe mahupun buah hati saya pun ann hehhh, tapi kemudian hari nnt sapa tahu ann, aaaa terpaksa tukar tajuk "Kisah Perempuan Single" kepada "Kisah Perempuan Yg Baru Hilang Status Single" Hahahha, sengal je.

Best la lagu ni. Bila dgr je, terus teringat kat Hafiz, asal eh? Actually, Hafiz ni kawan sekolah saya, yang belanja makan nasi ayam tu, haaa dia laa. Semalam teman dia g makan, dia ajak, sbb dia baru je habis kejer ann. Saya pun ok je, apa salahnya hehehe. Makan kat area2 rumah saya je. Dia makan mee goreng basah dengan air barli suam, saya minum milo panas je. Sbb kenyang ag, sebelum teman dia, dh lepak kat kedai mamak pekena mee goreng mamak, memang mantap ah kan, licin saya makan, huhuhuh ;p

Ok, berbalik kpd Hafiz, semalam ann, bila tgk dia makan cm sedap je, tp perut dh penuh. So orang cakap, jangan ikut nafsu setan ann, adesss. Pastu dia tanya, xnk rasa ke? Pastu saya sengeh n cakap, "Suap ahh" hahaha. Dia bantai ketawa, aaaa. Orang gurau je annn, bukan bebetul pn wekkk. Tp dia suap gak, hehehhee jangan jeles ye. ;p Aaaa asal seronok sgt ye bila ingat, fuhh. Jangannn, dia tu dh berpunya ye, Nurul. So sila lupakan hajat anda itu!

Aaahh, terbayang-bayang arr wajah dia.. Cemana ni...Somebody help meeeeeeeeeeeeeee...

0 comment: