Agensi Pencari Jodoh

Hahahaha (bg gelak jap ehhh) Setiap kali teringat kat kaka saya yang seorang ni, mesti nak ketawa golek-golek hehhh. ;p Ada je pe'el dia yang membuatkan saya geli hati. Hadoi, yang terbaru, nak suh saya carikan jodoh (eh actually kenalan je) untuk dia. Saya dah bantai gelak-gelak bila dia minta saya buat mcm tu. Hahaha, kelakar sungguh. Tak pasal-pasal saya dh dapat 1 job baru annn, hehhh.

klik untuk besarkan


Oraite, straight to the ampang point. Saya nak cerita serba sedikit tentang dia. Nama dia Michelle(nama sbnr dirahsiakan), berumur 24thn, masih single and available yang penting (muahaha, siap bold kan agik ekekeke). Seorang wanita(guna ayat wanita tu yang tatahan tu) yang bekerjaya. Dia ni memang kelakar orangnya, n romantik(kot).

Jadi(so), untuk sesiapa yang berminat nak berkenalan dengan dia, bolehla ym (fazyus012) saya. Ym anda akan dilayan dengan sepenuh jiwa dan raga oleh saya, hahahhh. Ok stop it, macam saya plak yang nak mencari kenalan hehhh.

0 comment: