Kenangan Indah.



Pagi-pagi ni rasa rindu pula kenangan-kenangan di kem bulan lepas. Semua masih segar diingatan. Tapi yang paling best sekali sebab dapat jumpa ramai orang yang datang dari berbagai negeri. Berhadapan dengan kerenah-kerenah kawan-kawan, dan macam-macam lagi. Alhamdulillah, buat masa ni, I boleh masuk dengan semua orang, cuma dengan budak laki je malu sikit. Heee. ;p

4 gambar yg bawah tu, tangkap masa kat kem. Masa tu hitam lagi. Hahaha. Hitam itu menawan kan kan? ;p Yang 4 keatas pula gambar sekarang. Tangkap semalam (3/9/2010), masa dalam kelas belajar undang-undang dan sewaktu belajar Seni Mempertahankan Diri (SMD). Rasa seronok sangat. Sebab dulu kerja, dan masa zaman sekolah pun I jenis yang tak punya ramai kawan, tapi bila dah masuk sini, barulah rasa perasaan yang macam ni. Sangat seronok. Walaupun kadang-kadang ada perangai kawan-kawan yang kurang menyenangkan hati, tapi itu semua biasa lah kan? Kat mana-mana pun macam tu.. :)

Gambar yang paling I suka adalah, jeng jeng jeng....

Kahkahkah...

8 comment:

hamzah ian said...

cun2 kwn ko.. wa... hahaha

eykameow said...

yela tu time sekolah x rmai kawan..lalala~

hamzah ian said...

korang askar ke ape??

enyheartsdiamond said...

hurm.. tak taw lah nak komen apa pasal kawan..

macam-macam ragam

Benrauf 2.0 said...

oh oh..selamat hari raya.

s h e e said...

nurul syg...bz lg eyh...comei2 gamba dia...windu kt nurul...

hiro said...

ispektor nurul

░♥si lampu neon♥░ said...

sunburn ni =)