Contest | Aina Wedding Contest

Assalamualaikum.

Selamat hari Jumaat. Esok-esok dah cuti kan? Apa plan? Baikk punya! **tiba-tiba

Sejak berblogging, ini la first time I rasa nak join contest. Dapat tahu contest ini pun dari blog Melz. Ehehehe, terima kasih diucapkan untuk beliau. Join contest ni pun saja-saja, lagipun tak buat apa kan, dan lagi, boleh berkenal-kenalan dengan tuan punya blog iaitu Cik Aina yang menganjurkan contest tersebut, dan kalau menang, bonus la untuk I, hehe. ;p Opss, ucapan untuk beliau, salam kenal dari Nurul. :)

Okay, esok-esok atau lebih tepat lagi, 3 bulan lagi Cik Aina akan mendirikan rumah tangga. Woohoo, seronoknya nak kahwin, jadi I fikir, untuk memberikan 3 buah hadiah ini kepada beliau. Apa agaknya hadiah-hadiah tersebut? Jeng jeng jeng **bunyi drum





Yang pertama, I nak hadiahkan jam loceng pada Cik Aina. KENAPA?? Ini adalah kerana, lepas ni Cik Aina dah tak boleh bangun lambat-lambat, macam masa zaman sebelum kahwin.Ye la, nak kena bangun awal buatkan breakfast untuk suami. :p Hahaha, pandai-pandai je cakap Cik Aina bangun lambat. Sila jangan marah. ;)









Yang ke-2.Katil Bayi. KERANA?? Hadiah ini diberikan kepada Cik Aina sebagai pembakar semangat untuk mendapatkan anak cepat-cepat. Hahaha, baru kahwin dah beri hadiah seperti ini. Ala, apa salahnya kan? Tak payah tunggu lama-lama okay, Cik Aina, dan untuk itu, semoga berjaya. **Laughing.






**Gelak goleng2.
Kereta Tolak Bayi. KERANA?? Ini adalah sambungan hadiah ke-2. Hehehe. Sungguh berbaloi-baloi hadiah I ni kan, Cik Aina. Kekekek.











Okay Cik Aina. I dengan ini mengistiharkan bahawa I join contest Cik Aina itu. Hehehhe. :) Dan seperti kata Melz, quote, "Support memember buat contest weh , baru meriah miahahaha ." Harap-harap penyertaan I ini dapat memeriahkan lagi contest Cik Aina. **Smile

8 comment:

Aina Rahman said...

i suke jam loceng tu..haha. jgn set masa kol 2.30pagi dah la..ahaks.

katil baby tu pn comel..br semangat sket nak timang baby cepat² kan.

**fitri ain** said...

bg la botol susu skali..
xD
*joke2*

UmFab said...

gudluckk tuk nurul.hehe., smoga menang pstu kite share adiah.ahaha

Nurul Harun said...

Cik aiNa : ehehhe, mcm kenal je situasi itu. **sengeh2

fitri ain : opss, botol susu? hehehh, okay juga tu! :D

PrivaTE : mana link blog? baru nak singgah! thanks wish. hehehe. bley, no hal, 1/5. :p wekk.

nurul said...

owhh....ini sgt comel... ;)

Nurul Harun said...

nurul : saya ke cumel? **mode perasan

hehehe.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ngeee.

jam l0ceng tu mesti ade. HAHAHAHA !

Nurul Harun said...

miss lolly : itu wajibbb.. :p