Saya Bukan Anti Gay.

Assalamualaikum.
Ahhh, saya rasa bosan yang melampau la hari ini. Sunyi mencengkam jiwa, ahh macam desperate sangat bunyinya. Tak nak ahhh. Hmmm.

Bedasarkan tajuk diatas, semalam saya pergi berkelah dengan keluarga dekat Alang Sedayu dekat kawasan rumah juga lah. Best, lama tak mandi sungai, berendam sampai kecut-kecut dah tangan semua, tapi tetap best. Terutamanya mandi manda dengan family, memang syiokkk habis. Huhuuh.

Masa duk tengah happy-happy ni, tiba-tiba mata saya terpandangkan dua orang lelaki yang hot sedang turun ke sungai. Dalam hati, fuh, kacak betol, tapi kekacakkan tu tak kekal lama bilamana masa dia menjejakkan kaki kedalam air, aduyai, duk pegang-pegang tangan aaaaa, kenapa kenapa? Saya yang cumel ni pun, tak ada pegang-pegang tangan nak menyeberangi sungai. Bukan dalam pun, cetek pahat lutut je. Pastu, datang seorang kawan, kawan dia bukan kawan saya, datang bawak kamera, aaaa snap snap pic. Aaaaa saya nak muntah dah ni, dorang boleh buat gaya berpandangan sesama sendiri, berpeluk-peluk wtf. Korang nak peluk-peluk saya bukan kisah pun, tapi tak payah la nak tunjuk kat orang awam macam saya ni. Kat tempat orang beriadah pulak tu. Nasib baik adik lelaki saya tak balik minggu ni, kalau tak, eh eh. Minta dijauhkan. Fuh.

Untuk mereka-mereka ini, betul, saya bukan anti kalian, tapi tolonglahhhh, tak perlulah nak tunjukkan "kemesraan" anda tu pada kitorang ni. Kitorang ni tak jeles ke cemburu ke, ahhaha sama la tu, apadaaa. Masa saya dengan adik saya tengah lalu depan dorang, dorang siap makan bersuap-suap lagi. OH TUHAN, KAU BUKAKANLAH PINTU HATI BAGI GOLONGAN-GOLONGAN SEPERTI INI. AMINNNN.

Dah, malas saya nak ingat, meremang bulu roma oh.

0 comment: