Jumpa Artis. Hehe.

Hey semua. (;
Malam semalam Nurul pergi makan kat Burgur King Highway, dekat Gombak la kan, dengan kawan. Masa makan2 tu Nurul ternampak dengan sorang artis ni. Vokalis kumpulan Sofaz.
Ok, dia sangat la cute, kecik je orgnya. Hahaha. Sempat la kitorang berbalas pandangan. Lama Nurul pandang dia sbb rasa mcm kenal, rupanya artis.
Hahahaha.
Dia kecik je, lagi rendah dr Nurul taw, rendah sgt la. Kekekeke. Tp kulit dia cerah, handsome. Hehehehe.
Yg tak boleh lupa tu, dia senyum kat Nurul la, waaaaa.
Jatuh cinta sekejap.
Kekekekeke. ;p


Aaaaa. Nurul jumpa dia laaa. ;p


1 comment:

ROHAIFI AZRI said...

jumpe amir sofaz? huhu...
so far dia mmg baik,
bkn jenis artis yg kaki2 minum...
mase diorg kuar first album dlu,
ramai yg xkenal diorg, mebi mase tu
blm rezeki diorg menyerlah dgn 1st
album. mase mule2 kenal amir tu pun
xsangka yg dia vokalis sofaz coz
mase tu dia bw teksi abg dia mase
kitorang sama2 blatih teater ngan
ibu (fauziah nawi)...

tp skrg sofaz dh makin dikenali...
sofaz so good (^_^)