Attention Please!

Hey.
Nurul ada dpt email dr seorang kawan.
Nampak mcm penting je, jadi Nurul nak kongsi dengan korang semua.
Rasanya ni lagu baru dia, entah Nurul x sure, sbb Nurul x minat pun dia.
(;

Lirik lagu : Agnes Monika - Allah Peduli

Banyak perkara yang tak dapat ku mengerti
Mengapa harus terjadi 
Dalam kehidupan ini
Suatu perkara yang
Ku simpan dalam hati
Tiada satupun kan terjadi tanpa Allah perduli

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yang kita hadapi
Tak akan pernah dibiarkan ku bergumul sendiri
Sebab Allah mengerti

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yang kita hadapi
Tak akan pernah dibiarkannya ku bergumul sendiri
Sebab Allah Vesus ku
mengerti



Agnes Monika

Apa komen anda semua bila membaca lirik lagu Allah peduli nyanyian Agnes Monika ini? Apa yang tidak kena dengan lirik lagu ini? Cuba anda semua fikirkan, walaupun ia hanya sekadar lirik lagu sahaja! Fikir-fikirkan dan selamat beralamal.
(;

p/s : Baru perasan, eja nama Agnes Monica pun salah.
Haha. (;;

4 comment:

one love said...

ooo, kena tengok nih!

btw, bahsa kita dan mereka berbeza maksudnya.

takper, takper... kena tengok lebih mendalam nih :)

Tukang Terjun said...

bagus la tuuu

Anonymous said...

Assalamualaikum..
Allah Vesus?
Agnes monika ni Kristian kn?
maafla kalau sy tersalah
tapi Allah Vesus tu seoalhnya unsur kristian kn?
xkan nk beramal dgn ajaran kristian kot?

a.b geldofg said...

islam..kristian dan yahudi mprcayaan tuhan yg sama.....tapi ada sedikit pbezaan....